søndag 28. februar 2010

Easy like a sunday morning

Nå er det søndag morgen. Rolig i byen. Jeg har sovet godt. Det er på tid å blogge litt igjen!

En kort oppsummering av de siste dagene:
- tirsdag padlet vi i gummibåt i gambiaelven. veldig morsomt.
- onsdag gjorde vi ingenting...
- torsdag tro vi til en landsby for å besøke Will og Gloria, to amerikanere i 20-årene, som lever "as the africans do", og sov der. Vi sov ute, noe som var en veldig fin opplevelse. FOR en stjernehimmel!
- fredag dro vi tilbake til Dakar...og alle var enige om at det var en fin tur...

I går, lørdag, inviterte vi litt venner til kake og brus. Jeg hadde jo tross alt blitt tjue siden sist.

I dag, søndag, skal vi i kirken og så skal vi noe jeg har gledet meg til lenge:

VI SKAL TIL N'ICE CREAM!!!!!

Det er tidenes beste is-kiosk, med all verdens is-smaker. namnamnam. det ble ikke akkurat noe is på bursdagen min, så vi tar det igjen nå en uke og én dag senere!


Sånn så det ut sist vi var på N'ice cream.
Kristine gikk for milkshake. kjipt valg, spør du meg...

Ellers er det fint å være back in the city. Utrolig rart å tenke på at vi har under to uker igjen. Det er vanskelig å slå seg til ro og komme inn i rutiner igjen, synes vi. (Vi = Kristine, Marius og Marie..) Man har så mange tanker og følelser som gjør at det kan bli litt vanskelig å være 100% tilstede. men vi gjør så godt vi kan. Vi prøver å nyte tiden som er igjen, og ser frem til jobb de to siste ukene:)

Vi har ikke noen store planer fremover, men jeg merker alikevel litt stress. Det er steder man vil dra, mennesker man vil se og kanskje noen ting man ønsker å kjøpe med seg hjem?

Jaja..uansett; Nå er det søndag, en deilig dag, og jeg skal slappe av. Ha en god søndag dere og!

(eller mandag om du leser dette på mandag, eller tirsdag om du leser dette på tirsdag...dere skjønner hva jeg mener!)

Oooooops, nå holdt jeg på å glemme noe viktig:

I dag har Morfar bursdag! Gratulerer så mye med dagen :)

3 kommentarer:

  1. Når kommer dere frem til Gardermoen lørdag den 13.mars? Pappa

    SvarSlett
  2. Flyet lander 14.50. Ikke lenge til nå...

    SvarSlett
  3. Hei Marie!

    Du skriver så fint og forteller mye.Koselig for oss her hjemme.Nå går det fort til dere skal hjem.Håper de siste dagene blir like fine som alle de andre tydeligvis har vært..
    Ta med litt sol og varme.Vi trenger litt påfyll her nord:) Klem til deg fra tante Ingjerd

    SvarSlett