tirsdag 16. februar 2010

Neste stopp: Kedougou!

I følge planen skulle vi til Kedougou den andre uken i januar. Som så mye annet ble det utsatt.
og utsatt.
og utsatt.
og utsatt.

MEN: TORSDAG 18 februar setter vi oss i bilen! Tro det, eller ei! klokken 5 - om morgenen - blir vi (Marie, Marius og Kristine) hentet av Reidun og Harry (et norsk-nederlandsk misjonærpar som bor i Dakar, for dere som ikke har fått med seg det....) og vi legger ut på den 12 timer lange kjøreturen til Kedgougou. Heldigvis har bilen aircondition.

Hvor er Kedegou? her:


Hvor skal vi sove? En natt ute, resten av nettene på et gjestehus i landsbyen
Hva skal vi ha med? ca. ingenting. Afrikaklær og myggnetting.
Hva skal vi spise? Det vi finner...
Hva skal vi gjøre? Besøke misjonærer og besøke ulike misjonsprosjekter og misjonærer
Hva gleder jeg meg til? Bade i gambia-elven. Det blir noe annet enn svalerødkilen...
Hva gruer jeg meg til? Varmen. Det er visst meldt 37 grader +

Og noe annet jeg gru-gleder meg til......

Har ikke jeg bursdag på lørdag? jo, det har jeg. Guri malla. Blikke akkurat noe kake den dagen, nei. Kanskje får jeg ikke motatt en bursdags-melding en gang.. jaja. Dere får sende meg noen varme (eller kanskje kalde..hehe) tanker den dagen. Det blir nok en annerledes bursdag for min del. Minneverdig, forhåpentligvis.


Så vet dere det :)



20 Februar 2008. fin dag, det! (og fine jenter!!!)

3 kommentarer:

  1. ta med mobilen marry!
    så lover jeg å ringe deg!!!
    eller kanskje jeg kommer på suprise besøk til Kedgougou??

    og vi skal nok få feiret deg en måned senere! hurra!

    SvarSlett
  2. Gi oss senegalnummeret ditt, så tikker nok meldingene inn skal du se...

    <3

    SvarSlett
  3. Tjohei:) overraskelsesbesøk er bra!

    Mob.nr er +221 775927616!!

    SvarSlett