fredag 19. februar 2010

Der ingen skulle tru at nokon kunne...blogge!

Jeg er nå i Kedougou og har erfart følgende de siste 24 timene:

12 timers biltur blir ikke så verst med fin natur og aircondition!
Det er viktig med nok snacks: gulerøtter, pringles, vann og banener gjør turen enda kortere..
37 grader er mye. Heldigvis er det tørr luft.
Vannseng med Kristine Abelson anbefales ikke. (i natt velger jeg madrass på gulvet.)
Bading i Gambiaelven anbefales. Lunkent vann!
20årsdag skal bli rart. kanskje litt fint? kanskje litt trist? vi får nå se!
Afrika-klær er deilig. Det er som å ta på seg et laken. (bilder kommer senere!)

Kort oppsummert har vi det veldig fint. Rart å tenke på at det er under 3 uker igjen i dette landet! Jeg er veldig glad for at vi fikk tatt denne turen, for her er det skikkelig "afrika-afrika". Landsby, marked, afrikaklær, sol, sand, leirhytter, aper. skulle gjerne fortalt mer, men nå må jeg sove. OG - jeg har planer om å være lite på nettet. lykke til.

Nattaklem fra marie - som om 15 minutter er 20 år. ikke verst!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen Marie!!!!!!

    jeg diggerdiggerdiggerdigger deg!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen, 20 år siden vi var på Ullevål. Jeg hadde forresten influensa den dagen.....
    Utrolig at Skype virker så bra i bushen. Ha en minneverdig dag. Vi har begynt å glede oss til du er hjemme igjen.

    SvarSlett