torsdag 4. mars 2010

Sånn ser det ut...




...når vi spiser lunsj på dagsenteret



...når vi er på Wrestling-kamp



...når vi bade-padler i Gambia-elven


...når kristine og Marius vekket meg den 20. februar



...når jeg konsenterer meg for å spille bébé-foot.
(ps. jeg har blitt goooood!)



...når vi tar bilde av oss selv




...når kristine (og kanskje Aliou) har mat i munnen, men smiler likevel



...når vi lager berlinerbolle-og-fotballspill-kveld.
(tror aldri jeg har sett noen bli så glade for å få servert berlinerboller...)

Mer kommer senere...

3 kommentarer:

  1. du er bra ut marry!

    SvarSlett
  2. Hun prøver å si at du ser bra ut, tror jeg. og det gjør du jo!! evt at du er bra ute(?).. samma kan det være. Flott med bilder da:)

    snaaaart<3

    SvarSlett
  3. jeg mente jo selvfølgelig at Marie ser bra ut1
    Bra du retter på meg Helene! lærer jo av mine feil!
    Dette kommer aldri til å gjenta seg!

    SvarSlett