mandag 14. desember 2009

Dagens tittel har en hintende undertone...

Hurra! Vi har nå fått en adresse her nede! Ikke en sånn "du må ikke skrive hvor dere bor på internettet, der alle kan se"-adresse, men en ufarlig hit-kommer-posten-og-dere-kan-hente-den-adresse. Så det er ikke noe skummelt at jeg skriver den her:

APMT Senegal, B.P 17192, Dakar Liberté, Senegal, West Africa. (også marie unsvåg da...)

Det er ganske fint, for da kan jo dere en kald desemberdag sette dere foran peisen med penn og papir, og sende en konvolutt til meg:)

For å være helt ærlig, synes jeg det er skikkelig stas å få post. Det er jo ikke alle dager her nede det skjer like mye spennende...så post hadde vært koselig. jeg oppfordrer herved dere som har litt tid til overs, til å sende et eller annet til Dakar.

Velger å legge ved et par bilder av mennesker som burde føle seg spesielt truffet av dagens blogginnlegg:




Til etterfølgelse?


Helene Pederstad - vi har allerede motatt post fra deg - TUSEN TAKK! <3

1 kommentar:

  1. Skal si at jeg har laget julekort til deg og Kristine allerede! Men har desverre ikke sendt det ensa. Det skal jeg gjøre noe med siden jeg har en adresse! FLott!

    SvarSlett