torsdag 11. mars 2010

Over og ut

Dette har skjedd siden sist...

Vi har vært på safari og sett blant annet dette:

Sjiraffer! hurra!

Vi har vært på stranden og blitt solbrente. og litt brune kanskje?

Det er ikke gøy å pakke...

Vi har vært i kirken på "kor-og-danse-øvelse". Følte meg ikke helt i mitt rette element når afrikanerne tar av på dansegulvet.... også må det sies at å si hadet til ungdommene ikke var særlig lett. folk sier så mye fint, og jeg blir så rørt, og det blir fort så mange tårer!



Vi har vært på dagsenteret denne uken, som alle andre uker. fortsatt meget bra:)





Vi har pakket koffertene våre! hva veide kristines? 30 kg. Hva er maksvekt? 23 kg. jadda...



Avslutter med noe Julie sa til meg: man har vært forberet så lenge, men så synes man at det kommer alt for brått på uansett...

Riktig, riktig. Du slette tid så fort disse månedene har gått! Det er så mye og så mange jeg vil savne! jeg har hatt det så fint! Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal skrive. tror jeg må si god natt. i morgen sitter jeg på flyet på denne tiden. livet altså. crazy. jeg er så glad. jeg er så trist. jeg er så takknemlig. og jeg gleder meg utrolig mye til å se venner og familie igjen <3

2 kommentarer:

  1. Hei Marie.

    Vet ikke om du får lest dette før du reiser..
    Men jeg har lyst til å takke for en fin blogg.
    Det har vært fint å følge med deg.
    Lykke til med den siste dagen i Dakar.
    Riktig god tur hjem til Norge.
    Klem fra tante Ingjerd:)

    SvarSlett
  2. Vi sees på Gardemoen litt etter tre i morgen. Vi gleder oss alle fem. Pappa

    SvarSlett