torsdag 25. mars 2010

Dvalemodus

Jeg er hjemme. Det er snart påske. og bloggen går herved i dvalemodus. (forøvrig som min søsters blogg....) Så takk for meg. dette er egentlig litt rart å skrive, for jeg blir trist av å tenke på at afrika er "over". det har vært så fint, så sterkt, så spennende, så lærerikt...så ubeskrivelig egentlig. Og nå er jeg i oslo. Afrika er med en gang så fjernt. dette kunne jeg skrevet mye mer om, og det hadde sikkert vært god selvterapi, men saken er nå den, at bloggen takker for seg. og bare så det er sagt - jeg har blitt skikkelig glad hver gang jeg har sett at noen har skrevet en kommentar. de små gleder, de har jeg lært mye om disse månedene. takk!

over og ut, takk for meg, stort smil (som egentlig er litt trist) fra marie <3


siste dag på dagsenteret. fintrist.
Da gråt jeg mye, selv til å være meg.
(og noen av guttene gråt. det hadde jeg aldri sett før. )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar