torsdag 3. september 2009

Indre uro

Å HJELPE SEG! noen sier å hjelpe meg, men jeg har alltid sagt seg. Anywayzzzz... Nå ble jeg nettopp fortalt noe sykt, og UROvekkende. Etter høstferien skal vi bare være to uker på Gus før vi reiser. TO UKER! og høstferien er jo rett rundt hjørnet. hjelpeseg. nå skal jeg snart til Senegal. panikk. og glede. blandede følelser, med andre ord. Snart sitter jeg i Dakar, og tenker på den dagen jeg fant ut at det ikke var så lenge til vi skulle reise, likevel..


"Å hjelpe meg!" tenkte du kanskje, da du så dette bildet.. Det samme tenkte jeg da jeg fikk høre at vi reiser allerede TO UKER etter høstferien!

2 kommentarer:

  1. Åå hjelpe MEG! huttetu, så digg du er<3
    dato for avresa?

    skal hilse fra frøken hamnes...

    SvarSlett
  2. å hjelpe dere! liker at london bildene er i bruk! =)

    SvarSlett