fredag 11. september 2009

Godt sagt!

Godt sagt om pass-foto:
"Ligner du på ditt eget passfoto, er du ikke frisk nok til å reise!"

Som de fleste mennesker har jeg et pass. Det ble laget da jeg var tretten år, tror jeg, og går derfor ut om ikke alt for lenge. faktisk i mai 2010. for å få visum i Senegal, må man helst ha et pass som varer i seks måneder etter hjemreisedato. langt ord. hjemreisedato. ihvertfall må jeg ordne nytt pass og ta et nytt passbilde. dette er ingen hyggelig opplevelse. jeg ser faktisk ikke frisk ut, på det gamle passet mitt.

...for å gjøre vondt verre, sa min kjære mor til RK en dag "har du sett maries sertifikat? der vil jeg nesten si at hun er stygg." jeg er ikke sikker på om ordet "nesten" var med en gang.

3 kommentarer:

  1. haha! lykke til med pass-bildet da!

    SvarSlett
  2. Det kan jeg ikke huske, det var uansett ikke pent sagt av meg..Huff og huff. :)

    SvarSlett
  3. Marie:) dette var morstomt. liker kommentarene dine på bloggen til juff og meg hehe. alt bra ved hurdalssjøen? kos deg med valgkampen! vi følger spent med her på ekeberg også!! :)

    SvarSlett