tirsdag 8. september 2009

Gladnyheter!

Her er et par punkter som oppsummerer de siste dagene på Gus:

Gladnyhet nr.1 : Kristine har endelig(!!!!!!!!) etter flere timers mobilspilling fått 11068 poeng. hurra.
Gladnyhet 2: Kristine og jeg har begge begynt en testperiode med Malaria-medisin. Vi bruker Lariam, som kan gi ca tusen bivirkninger. Begge mener de sov litt dårlig natt til idag, men det er nok for det meste psykisk. altså bare tull. vi er da friske som fisker og merker igrunn ingen forskjell.
Gladnyhet 3: Molly (kristines hund) har vært syk, men er nå frisk igjen. hurra.
Gladnyhet 4: Vi har dannet et huskor og snart sitter "Gabriellas Sång" som et skudd!
Gladnyhet 5: Jeg har begynt å lese Øya, og den er allerede halvlest. spennende bok. gladnyheten er altså at jeg (til forskjell fra min søster) leser en bok. flink pike.
Gladnyhet 6: Guttene i huset har påtatt seg å lage middag hver søndag. deilig.
Gladnyhet 7: Vi har gått en kjempefin tur, i strålende vær og sett mye fin natur. og mange kuer.
Gladnyhet 8: Kristine har laget blogg - kristinepaatur.wordpress.com. Enjoy!
Gladnyhet 9: I går skulle vi vaske kjøkkenet og som bakgrunnsmuikk hørte vi på Iver Kleive og Knut Reiersrud. det er aktså ikke bare jeg som liker den typen musikk :)

2 kommentarer:

  1. Må nevne en ting til, og det er at en rekord på over 11000 på iCopter er sykt stort. Ellers så er det sykt moro å følge dere, jenter!

    SvarSlett