tirsdag 29. september 2009

Burde jeg bli frisør daaa?

Siden sist....

Torsdag kveld var det grillings på gang i Hurdal.
koselig. marsjmellåvs. bål. kos.


Etter Yes lørdag kveld dro Alvin, Camilla og jeg til Gael.
Vi klippet Gael. Aiaiai.
Burde jeg bli frisør daaa?


Søndag var det A-lagskamp. I kiosken satt disse to søte jentene.

(For noen vafler..og for noen jenter!)




Hanna Hovenes i kjent positur. Og ble det en kaffe med Hanna denne helgen også?

Ja, det ble det. Også var Helene med da. men hun fikk dessverre(?) ikke noe bilde denne gangen. jaja.


5 kommentarer:

  1. jeg synes du burde bli frisør. eller kanksje ikke. vet ikke helt. skal tenkte litt mer på saken.

    SvarSlett
  2. Var det morsomt på a-lagskampen da? Er det gøy å se dem spille?

    SvarSlett
  3. Det ble tap for alaget...så "morsomt" er vel ikke helt riktig ord. men alltid hyggelig å se kjenfolk - noe det alltid er på kåffakamper:)

    SvarSlett
  4. så satt jeg her, onsdag kveld, med bøkene på pulten. flink er jeg. og så titter jeg innom bloggen din. hurra. og apropos frisør, så har jeg stusset litt på både den ene og den andre i dag. meg selv inkludert?? nå kan du lure... gleder meg masse til å se deg på fredag!!!

    SvarSlett