onsdag 28. oktober 2009

Siste dag i Norge.

Mer nøyaktig er det faktisk siste 20 timer i Norge. I natt går flyet, og da kommer jeg ikke tilbake før i mars. Den 13. mars, for å være helt nøyaktig. Det blir nok en rar dag, akkurat som dagen idag.

I natt dro Team India (logisk nok til India), og kristine har dratt til oslo for å ha oppkjøring - vi krysser fingrene. Ergo sitter det bare tre mennesker igjen i Hus 2. Ganske stusselig igrunn. Det er nok ikke den beste måten å unngå hjemlengsel, reisepanikk eller stress på. menmen. jeg skal nok overleve. Startet for eksempel dagen med å lese 100 sider i boken P.S - I Love You. Fin bok, det der:)

Nå tutet en bil utenfor vinduet. Det betyr at Kambodja-teamet dro. byebye.

Dette er rett og slett skikkelig rart. Jeg har mange forskjellige følelser inni meg, men klarer liksom ikke å sette ord på ting. Én følelse kjenner jeg likevel igjen. Sult. Jeg er sulten. Tid for frokost!

2 kommentarer:

  1. God tur!
    Ha deg gøy, pass på deg selv og vær flink til å holde oss informert om hva som skjer.
    Du er bra.
    Klem Terje

    SvarSlett
  2. Mariiie!

    1 time til flyet ditt tar av og jeg tror jeg vet litt hvordan du har det. Jeg opplevde det i alle fall som fantastisk. Jeg ønsker deg et godt opphold og jeg håper det blir sånn som du håper. Som Terje sier, "vær flink til å holde oss oppdatert om hva som skjer". Da sier jeg god natt. God tur og pass på Krich. Afrika er ikke Nordstrand for å si det sånn. Nous parlons à lundi? d´accord, merci beaucoup. Au revoir <3 Take care

    SvarSlett