onsdag 21. oktober 2009

nytt innlegg idag også? jada.

Idag våknet jeg med følelsen "Å hjelp! idag er det onsdag." Overraskelsesmomentet lå ikke i at onsdager i seg selv er veldig spennende, uvanlige eller skumle dager. Neida. En onsdag er helt normal dag på GUS. men det var noe rart med denne morgenen. For saken er nemlig den, at neste gang jeg våkner - og det er onsdag - har jeg sovet min siste natt i Norge på fire og en halv måned. Team-Senegal setter kursen for Gardermoen natt til torsdag den 29, så jeg tviler på at det blir noe særlig søvn den natten...

Forøvrig er det ikke bare jeg som merker at avreisedatoen nærmer seg. De siste skoledagene har bestått av førstehjelpskurs/livredningskurs/helseseminar/forsikring-og økonomi informasjon... Lærerne passer på at vi får nok info om både det ene og det andre før vi reiser! i skrivende stund har vi besøk av en lege som har laget tidenes liste over alskens sykdommer vi kan få, og hvordan vi best mulig kan forebygge disse. hjelp.

Over til noe koseligere...her er noen bilder fra utsendingen av Team Kåffa 9. oktober:




1 kommentar:

  1. Nå er du den siste av bloggene som jeg ikke har komentert denne dagen! Så da må jeg skrive litt her også.
    Su skjønner, vi har Petter som vikar i ikt og vi kan ikke lære noe. du kjenner deg sikkert litt igjen.
    Jeg og Marie Vegdahl sitter å pønsker ut en måte vi kan komme oss ut av timen på. Vi tenket først at vi skulle si at vi gikk i belles (som startet idag) men da vi kom var det allerede noen som hadde brukt den unskyldnigen. jaja. Så da sitter vi her. dessuten fant vi ut av vi kom til å få dårlig sanvittighet. du vet åssen vi er vettu!

    hm...da har vi ikke så mye mer å skrive her. men håper vi har gledet deg med en laaaaang komentar.
    kanksje du kan komentere tilbake??
    mhm!

    Glad i deg! Hilsner fra Julie og Marie på KG!

    SvarSlett