lørdag 29. august 2009

...og så satt jeg plutselig i rosendalsveien igjen!

Kjære vene! Selv om jeg pakket masse (les: MAAAASSE) forrige uke, var det visst mye jeg hadde glemt. I tillegg fant jeg ut at passet mitt bare varer til mai 2010..og det må vare minst 6 måneder etter hjemkomst fra senegal..blablabla..så jeg må lage et nytt pass! stress! og derfor gikk turen hjem til nordstrand allerede første helg, for å lage pass... Pluss at jeg skulle ta noen vaksiner. pluss at jeg skulle forhåndsstemme. pluss at jeg måtte pakke/fikse alt jeg hadde gjemt. Men har jeg fått gjort noe av dette? neeida.. Var poilitistasjonene i oslo stengt? ja. Var helsestasjonen stengt? ja. Var bydelshuset stengt? ja. MAKAN! så idag er lite gjort igrunn.

For å snakke om noe annet, så har første uke i Hurdal gått utrolig fort! Og stemningen er allerede veldig god! Jeg koser meg STORT i "huset" og med menneskene på skolen. bra, altså:)

For å oppsummere kommer nå "ukens...", les og forstå:

Ukens oppturer
1) Kathrine, (en av jentene i huset) bakte 16 brød mandag kveld, så hver dag har startet med hjemmebakt brød. NAM!
2) Fikk en utroolig koselig melding av Sofie Kjenne. Da smilte jeg:) Takk Sofie!

Ukens tilfeldighet
Kristin, en annen jente i huset..som forøvrig er fra Haugesund.. fant ut at hennes store idol/forelskelse/drømmemann Christer Slåen (gitarist i "Humming People") bor sammen med Daniel Abelson. Det er broren til Kristine, ergo er det store muligheter at Kristin får møte sitt store forbilde!

Ukens oppfinnelse
"Ka e dette? E dette no nytt?! Så FANTASTISK!" Dette sa Kathrine, da hun for første gang i sitt liv så 1,5-literskartonger med TINE-melk. Jeg trodde alle hadde sett dette før..

Ukens kjøp
Kristine har etter eget ønske (og etter forespørsel av undertegnede.hehe.) gått til innkjøp av egen tannbørste. på tide...

Ukens dette-ville-jeg-gjerne-gjort
Trening har det ikke blitt mye av, og jeg merker at jeg savner å ta på meg liverpooldrakten (selv om Alonso er solgt!) og å spille fotball med mitt kjære kåffalag<3

Er det rart jeg savner denne gjengen?

....det er nok mye mer jeg kunne sagt, men mer får komme senere! <3

5 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Da prøver jeg meg på nytt innlegg. Alltid festlig å kommentere =)
    Høres ut som dere koser dere i Hurdal, gleder meg til å besøke dere eller at dere kan besøke meg! Nå gjør jeg meg klar til å starte på Rønningen, pakking er alltid kjedeligere enn man tror... jaja

    Gleder meg til mer updates!

    SvarSlett
  3. Hanna! jeg synes det er skikkelig morsomt med kommentarer..hehe..så nå koser jeg meg! Håper pakkingen går bra - husk tannbørste og kanskje noen bilder til å henge på rommet? Gleder meg masse til å høre hvordan dere får det!!! <3

    SvarSlett
  4. Marie, jeg liker også kommentarer, så da fortsetter jeg på denne festlige rekken. For jeg har ikke fått meg blogg enda, men merker at det kanskje bør skaffes. Tannbørsten er pakket, men fortsatt gjenstår det utrolig mye, aner ikke hvordan jeg skal få plass til alt sammen..

    <3

    SvarSlett
  5. ååh.. jeg glemte å si, at jeg beklager jeg forsvant så fort fra Yes, men satt på med fredrik, og i tillegg så som du forstår gjenstår endel her hjemme, også litt god kvalitetstid med mor, far og tira, så da måtte det bli sånn, men jeg lover det ikke blir det siste du hører fra meg! =)

    SvarSlett